موشی کشی


جنگ مغلوبه ای بود امروز با اینکه احتمال ان میرفت این موش موش کشی قبلا اتفاق بیفتد . خیلی غیر منتظره امرو اتفاق افتاد.:))
بیخودی فکرتان را منحرف کردید. عمرا اگر منظورم اتفاقات مجلس باشد. هر چند یک دفعه بی هوا وسط اخبار گفتم دمش گرم این دکتر دلم خنک شد… بلاخره گفت. پطرس کم مانده بود منفجر شود . عصبانی گفت اخه این ادم طرفداری دارد. اما من دلم خنک شده بود. هرچند گویا مدرک زیاد هم مهم نبوده اینقدر که داغش کرده بود. میگویند دسیسه بوده. منظورم موش ها بود. رفتم دیدم موشه افتاده توتله در کمال ارامش اجیل میخوره اجیل کیلویی خدا تومن. حالت تهوع بهم دست داده بود. نیم ساعت تو سرمای صبح توی کوچه راه رفتم تا یه کم بهتر شدم.
یکی از تله های چسبی را هم از بالای سقف کاذب انداخته بودند پایین و موش توش فرار کرده بود و موهاش فقط چسبیده بود.
شرکت سمپاش امد. و چراغهای تو کار را دراورد و سقف کاذب را طعمه گذاری کرد. گفت تعداد اینها جیلی بیشتر از این حرفهاست. بعد هم دود غلیظی توی خانه و سقف ها راه انداخت در حد خفگی خود ادم. همه جا سم پاشی شد.
کارشناس سم پاشی گفت نه در باز مانده نه موشها از جایی امده اند. مش به موتور خانه راه پیدا کرده واز توی داک ها به سقف کاذب راه پیدا کرده.
سوراخی که موش وارد شده بود را هم پیدا کرد و نشان داد. دودی که راه انداخت تمام موش ها را از سقف ما فراری میدهد و احتمالا از واحد های دیگر بیرون میریزند.
موشها حامل میکروبهای مفصلی هستند که با رد پا و مدفوعشان در خانه م منتشر میکند. که بیماری های مشترک بین انسان و موش را به انسان منتقل میکند. از معروف ترین بیماری های که موش ناقل ان است . طاعون های قرون وسطایی بود. گه همه گیر میشد و به اندازه جنگ تلفات میداد.
البته طاعون ریشه کن شده ولی ما به قرون وسطی کم کم نزدیک میشویم. متاسفانه
چهار روز دیگر باید بریم جنازه موش جمع کنیم. 15 روز طول میکشد تا موشها کلا بمیرند. اگر واحد های دیگر هم اقدام کنند. وگرنه هر ده روز یکه بار تعدادشان چند برابر میشود و وقتی در محل زندگی تعداشان زیاد شد بیرون میایند و ما انجاست که متوجه وجود موش در خانه ومحل زندگیمان میشویم. وباید تمام کابینت ها و کانتر ها و دستشویی ها را با دتول و مواد ضد عفونی کننده قوی تمیز کنیم.
________________
خبر خوب اینکه مذاکرات 7 اسفند برگزار میشود و وزیر امور خارجه هم گفته که ایران حاضر است با امریکا مذاکره کند. بزودی شاهد نوسانات ارزی شدیدی خواهیم بود. 😐
روز مشمئز کننده ای بود.