پس حجابت را………..


1- چند روزی تهران بایک پدیده هنری نادر روبرو بود. گالری ای به وسعت یک شهر. تابلوهای معروف جهان با یک شناسنامه مختصر روی بیلبورد های شهر رفته بود این بسیار زیبا بود. از شهرداری تهران باید تشکر کرد. بسیار چشم نواز بود.
2- پیج ازادی های یواشکی زنان در فیس بوک شامل عکس هایی از زنان ایرانی است که برای چند لحظه روسری ها را در باد نگهداشته اند وعکس گرفته اند و به پیج دست ساز خانم مسیح علی نژاد با نام یاد شده فرستاده اند تا اسم ایشان در اخبار رادیو تلوزون های خارجی جا بگیرد . وچهره ای دیگی از زن ایرانی به جهانیان نشان دهد.
3- یک پیج دیگر باز شده به نام دماغ های طبیعی و خانم های ایرانی که بینی عمل نکرده دارند عکس شان را به ان پیج میفرستند شاید بعدا پیج های با عنوان زن ایرانی بدون بتاکس . متاسفیم ما ابرو تاتو کردیم. لاک ناخن محکوم است. چرا نباید کفش رنگی پوشید و…………در فیس بوک باشیم و همیشه هم خانم هایی از انها استقبال کنند و نام سازنده پیج بار ها و بار ها توسط وسایل ارتباط جمعی بین المللی   برده شود.
4- بیلبورد های گالری به وسعت یک شهر جمع شده و جای شاهکار های نقاش های جهان به پوستر های مبتذل در باره حجاب اسلامی و زن ایرانی داده شده همان پوستر های کاور موبایل و شکلات و مگس و مروارید درون صدف با همان ریز نوشت در باره هنرمند و طراح و تاریخ ! پوستر ها هم اثر هنری به حساب امده اند. پس خواهرم حجابت را رعایت کن.

اینها همه تحقیر زن ایرانی است .
الان قاعدتا باید بنویسم خودتان جمع بندی کنید. و ببینید ما زنهای ایرانی تا چه حد موجودات( مسخره/ قابل استفاده/ قابل ترحم یاچی) هستیم که نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان قادریم مایه مسخره و ریشخند خارجی ها و خارج نشینان باشیم.
نه با یک عکس نه با یک پوستر نه با هزاران پیج اعتراضی در فیس بوک و غیره مشکلی از زنان ایرانی و فشاری که در جامعه بر انها اعمال میشود ، کم نمیشود.
زنهای ایرانی بازیچه نیستند برای مطرح کردن اسمتان از مشکلات انها سو استفاده نکنید.
مشکل زنان ایرانی تنها روسری نیست. حجاب اسلامی( اجباری) بی اهمییت ترین انهاست.