نعیما


ولی من اگر جای نعیمه اشراقی بودم مینوشتم.
لباس و پوشش یک نوع انتخاب است و ربطی به مسایل ژنتیکی ندارد. دختری که یک رتبه نخست نخبگان را در یکی ایالت کانادا میاورد اجازه دارد نوع پوشش و لباسش را خودش انتخاب کند. واحترام به انتخاب او واجب است. نه اینکه از لباس پوشیدن یک چنین دختری شرمنده باشم و قلم به رفع و رجوع بردارم.
نعیمه اشراقی نوه ایت الله خمینی در فیس بوکش عکس جایزه گرفتن دخترش را گذاشته. نوع پوشش دختر ملت را شگفت زده کرده و مادر برای اینکه همرنگ تر با جامعه باشد روی لگینی که دخترک پوشیده با فتو شاپ یک دامن ساخته. از دست ملت لابد.
بعد در پستی مکمل متنی نوشته که از فتو شاپ هم بدتر بوده.
چنین فرزندی افتخار دارد . نه رفع و رجوع. اشاره من هم بیشتر به متن مکملی است که در فیس بوک اضافه کرده نه فتو شاپ کردن دامن. در هر صورت به خودشان مربوط است.

یک دیدگاه برای ”نعیما

  1. خودم رو که جای دختره میذارم میبینم اینکه پدر بزرگ مادرم چی بوده و کی بوده و چه کرده به من ربطی نداره و من این حق رو دارم که هر طوری که دلم میخواد زندگی کنم. مسئله اینه که اگه اولین قدم رو به میل مردم برداشتی، تا آخرش باید به میل اونا دور خودت بچرخی.
    اما جای اونایی که تو ایران به خاطر چند سانت مانتو کتک میخورند و تحقیر میشند میذارم، احساس خوبی نمیکنم.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.