جهنم


میگن تو جهنم روزی دوبار فشار مترو تهران را تجربه میکنی
جهنم همیشه بوی تابستان ماه رمضون ادم های حمام نرفته میاد همه جاش.
میگن تو جهنم 700000کانال تلوزیون وجود داره همه سیمای ضرغامی نشون میده
میگن تو جهنم همه مادر ها بچه های بد قلق دارند.
میگن تو جهنم اشپز خانه هایی هست که نه کارش تمامی داره و نه جمع میشه.
لیدر تور جهنم شدم.

یک دیدگاه برای ”جهنم

  1. بابت پست قبل؛ شرمنده ولی چون کامنت بسته بود اینجا می گم
    دو سال پیش مریض شدم هنوز هم تحت درمانم. هر سه ماه از شهرستان باید مرخصی بگیرم سه تا پنج روز تهران باشم. وقتی دکتر دارو تجویز کرد برام. نتونستم پیداش کنم. تمام وجودم ترس بود. هنوز هم به واسطه یکی از آشنا ها از خارج کشور چند برابر قیمت می خرم.
    اینه که می گم شکر کن. منم شکر می کنم. چون اگه نمی تونستم دارو هام رو – به هر طریقی – تهیه کنم معلوم نبود چی می شد
    سخته که محتاج باشی و دستت به جایی بند نباشه. زنده بودن – درمان – خیلی ها به دارو هاشون بستگی داره. خیلی از عزیزانمون

    • بابت بیماری متاسفم. ولی واقعا حق تو نیست داروت در حد رایگان بدون هیچ مشکلی به دستت برسه.این حق انسانی ات است. حالا اگر عده ای برای ارضای جاه طلبی هاشون این حق و حقوق دیگر را از تو گرفته اند و تو به مکافات باید حقت را به چند برابر قیمت از جایی تهیه کنی واقعا جای شکر دارد. سیستم غلط است.
      این ها حد اقل های زندگی است که هر انسانی باید از ان بهرمند باشد.
      هم چنان من برای این جور موارد شکر نمیکنم. بلکه طلبکار میشوم.

      • کاملا با شما موافقم. این که حقمه داروم رو بتونم بدون مشکل پیدا کنم. برم داروخونه بگم فلان دارو، بخرم و بیام بیرون. اما الان شرایط این جوری نیست. فعلا باید فقط تحمل کرد.
        نگرانی من هم بابت خودم نیست اصلا، تنها حس مربوط به خودم ترس بود که اونم از بین رفت. همون دو سال پیش.
        اما وقتی فکر می کنم همه اون آدم هایی که می شناسمشون و نمی تونن داروشون رو تهیه کنن، قلبم درد می گیره.
        حالا وقتی به اون جامعه برزگتر محتاج دارو فکر می کنم دیگه باید حسم رو بدونی…

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.