تفاوت


پیش فرضی که ادم از یک مرد امریکایی با دینی دیگر دارد این است که مشکلی با رابطه بدون قرار داد نداشته باشد!! یعنی دوست باشد و مشکلی نداشته باشد.
من این پیش فرض را داشتم.
اما !!!
اصلا فرضم درست نبود. حالا که دم رفتن شده ایشون پذیرای رابطه دوستی نیستند. معتقد است به خاطر احترام به خانواده و روابط خانوادگی بدون مراسم نمیشه زیر یک سقف رفت .
ایشون رسما من را از مادرم!!! خواستگاری میکنند!! بعد مراسم انجام میشود. بعد خیلی رسمی و با احترام عازم منزل ایشون در ینگ دنیا میشویم.
به عنوان یک مجرد حرفه ای ضد مرد انگار خرمالوی کال خورده باشم دهنم به هم چسبیده.چفت شده. ابرو هام به سقف اتاق منگنه شده.
و این سوال برام یش امده که تنها مرد های مسلمان ایرانی موضوعات اخلاقی و احترام به خانواده
برایشان مهم نیست؟
_____________
هر وقت تایپ میکنم یاد یک چیزی میافتم

یک داستانی را یک اقایی که خیلی هم روشنفکر بود  داد ه بود بخوانم. ضمایر متصل فارسی را به شکل تازه ای نوشته بود. منفصل نوشته بود.

مثلا خانه امان یعنی خانه مان . وقتی تذکر دادم نوشت من اینجوری دوست دارم بنویسم . یعنی به دستور زبان فارسی خودمان هم دوست نداریم مکلف باشیم. چه رسد به اخلاق.!!
اصلا هم این پست بار فمینیستی ندارد بار انتقاد از لجام گسیختگی اخلاقی دارد که سی سال است با ان مبارزه شده وبرایش چهار چوب تعریف شده.
موقت دایم . تعدد زوجات .

یک دیدگاه برای ”تفاوت

  1. «به عنوان یک مجرد حرفه ای ضد مرد انگار خرمالوی کال خورده باشم دهنم به هم چسبیده.» کلی خندیدم!!
    یعنی الان باید بگم مبارکه؟!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.