ادم ها


و……….ادم ها میایند و ادم را پکر میکنند…..و میروند……. بی انکه واقعا رفته باشند ……بعضی ها هم میمانندبی انکه…….واقعا مانده باشند.
به من که باشد مینویسم کلا خلق انسان به عنوان یک موجود اجتماعی از باگ های خلقت بود:|
به سمت انزوا میروی . به سمت انزوا که میروی به سریال ها پناه میبری. ادم ها را میبینی بی انکه مسایلشان نارحتت کند. مثل یک موجود خنثی داستانهای تکراری را دنبال میکنی. ادم های پشت شیشه تلوزیون جای دوست و فامیل وغیره را میگیرند. گاهی میدانی چه میکنی . بعضی ادم ها هم نمیدانند که در واقع چه میکنند.
ای داد اگر از انها باشی که میدانی.
به سمت انزوا که میروی ….. به نت پناه می بری. ادم های ندیده برایت جذاب میشوند. دنبالشان میکنی. پیگیرشان هستی و مسایلشان را نگاه میکنی . بی انکه در حافظه ات جای خاصی داشته باشند. بی حس میشوی . سر میشوی.
انسان و انزوا دو همراه دیرنند. فرق انسان امروزی این است که از دست ادم ها به تلوزیون و اینتر نت پناه میبرد. و انسانهای قدیم گوشه عزلت را در بیایان ها و کوه ها پیدا میکردند. صاحب کرامت هم میشدند.
خوب نیستم واضح است.

یک دیدگاه برای ”ادم ها

  1. من میشم آدمی که بقیه آدمهای تو آکواریوم رو نگاه میکنه. همه چیز پشت شیشه ست. بعد ترسناکش اینه که عزیزانت رو هم تو آکواریوم میبینی.

    • گاهی همه اینجوری میشن فرانک میدونی حواست باید باشه نگذاری بیفتی تو اول سار شیبی افسردگی. وگرنه تا تهش را لیز خوردی.
      یک کاری باید برای خودم بکنم. هرچه زودتر. بهتر. تو هم نگذار اینجوری باشی. برای من بعدش خلاقیت پیش میاد تابلویی میکشم . چیزی می سازم. و بلاخره بیرون میام ازش.

      • من فکر میکردم آدمهایی که اطرافشون شلوغه از افسردگی مصون هستند. و خب داخل ایران ناخودآگاه اطراف آدم شلوغه. یعنی جامعه کلا خیلی شلوغه!
        میگماااا اگه خلاقیتتون بعدش شکوفا میشه، من فکر نمیکنم اونی که دچارش میشین افسردگی باشه. یا حداقل با اونی که من بهش میگم افسردگی خیلی فرق میکنه. شاید مثلا یه دوره ی سرپایینی/بی حوصلگی باشه که خب تو زندگی ما خانمها کاملا طبیعی هست.

      • فرانک الهی……. بهش میگم پکر شدن. یک کم عصبی میشم. من عادت ندارم عصبی باشم. خوب من خانواده ام اینجا نیستن. یعنی برادر وخواهر ندارم و بقیه شون هم مهاجرت کردند. فعلا من هستم این دخترک طبعا مثل غربت میمونه.
        دورم شلوغ نیست. اما توی ایران فعلا افسردگی یک بیماری شایع است. نباید بهش رو داد.
        من هم خوب میشم. بهش رو نمیدم. یعنی نمیتوانم.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.