فیس بوک


اینجوری هم نیست که من فیس بوک را از روی مثلا شیکی روشنفکری و یا دگمی و کوتاه نظری گذاشته باشم کنار.
اصلا دیگه جذابیت برام نداره. بازش میکنم نگاهش میکنم. انگار یک مشت ادم دور……..
نه استتوسم میاد نه مطلبم با این که از بهترین ورودی ها وبلاگ هم فیس بوکه و همه میدانم که بهم لطف دارند اما…… هیج سمپاتی باهاش ندارم.
از شبکه های اجتماعی با پلاس راحت ترم. فرند فید را که بدتر از فیس بوک ترک کردم. و توتیتر هم از اول برام سخت بود. اما به رسم وبلاگ نویسی عضور هم هستم این روزها اینستوگرام هم هواخواهان زیادی داره به مدد خواندن وبلاگ یک پزشک از اولین کسانی بودم که با اینستوگرام اشنا شدم. و عضو شدم. شاید بیشتر از 6 ماه پیش . دوتا فالوور دارم دوتا هم عکس گذاشتم.
شما فکر میکنید کم کم از شبکه های اجتماعی دارم دست میکشم؟ نمی دانم وبلاگ را دوست دارم. و هرچی مانع وبلاگ نوشتن و نقاشی کردن من بشه به سرعت تردش میکنم. شبکه های اجتماعی کم کم وبلاگستان فارسی را کم رنگ میکنند.

یک دیدگاه برای ”فیس بوک

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.