انفلونزا مدل ادم کشی.


اینجور شایع شده که خانمی در یکی از سفر های استانی از اقا خواسته تا به عقد ایشان در بیایند.
حرکت عاشقانه این خانم قابل تقدیر است. فک کنم سریال ترکی زیاد می دیده. ! آقا هم گفته :که عقد نه بیا دوست معمولی باشیم.!
((یعنی انگار بری تو مغازه بگی خوب اقا اینا باشه ما بریم یک دور بزنیم بر میگردیم.!))
من مجلسی نیستم و با تعدد زوجات مخالفم بعد هم برامون حرف در میارن بده
من نشستم فکر کردم گفتم دست به یک باز یافت دارویی بزنم.
نه اینکه این دارو های تاریخ گذشته خیلی مد شده فرت وفرت عین برگ درخت ملت از این امپول ها مسمومیت دارویی مگیرند کارشان به جاهای بد میکشه . من اگر جای خانمه بودم میرفتم سر ما میخوردم از این امپول ها میزدم. روان شاد میشدم.
بعد هم عین خانم عسل بدیعی دور وبرم پر از شایعه میشد. شاید در لحظه اخر هم همان انوار مقدس هاله نوری به کمکم میامد و شفا میگرفتم. شوهر هم پیدا میکردم این وسط خوشبخت میشدم عین اخر فیلم هندی ها.
دارو های فله ای چینی و مینی هم غیر از کشتن به یک درد دیگه هم میخورد.
____________________
رفتم دکتر گفت انفلونزا گرفتم.( مدلش را نمیدونم اما حتما خارجیه. انفلونزای فرانسویه یا ایتالیایی )) امپول زدم دراز ره دراز خوابیدم تو رختخواب منتظر بدن دردم کم نبود . الان نگرانم نکنه مسمویت دارویی هم بگیرم. و متاسفم که چرا به فکر من نرسیده بود برم خواستگاریش.

یک دیدگاه برای ”انفلونزا مدل ادم کشی.

  1. حالا تب و لرز و بدن درد به کنار، اینجور مواقع آدم می افته به هذیون گفتن! دکتر نگفت اینو؟ 🙂 از شوخی گذشته بلا به دور. امیدوارم به زودی حالتون خوب بشه… راستی، یه رفیق داریم وختی سرما می خوره یه گیلاس ودکا (البت که ویسکی بهتره) می ریزه، با یه قاشق عسل، می ذاره گرم شه، توی ماکرو بهتره ولی نه اینکه قل بزنه – فقط خوب گرم شه – یه پر لیمو ترش هم اگه باشه اضاف می کنه، اگرم نبود یه ذره آب لیمو، اینا رو با هم یه ضرب می ره بالا و بنگ! چشماش وا می شه. بعدم بهتره رف زیر پتو. باس عرق کنین.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.