به خاطر یک دوست.


به خاطر یک دوست نه برای یک دوستی ……
دوستهای من همیشه دوستهای من هستند. حتی اگر دوستی ها پایان یافته باشه.
به خاطر یک دوست که متوجه شدم روزهایش تلخ است. تلخ تر از قهوه های صبحگاهی ….. کامنت دونی را باز کردم. شاید که دوست داشت درد و دلی داشته باشد.
___________
واما….
مارگارت تاچر هم دار الفانی را وداع گفت.
هر کی خواست بره تسلیت بگه جنازه تشییع کنه .دختر مارگارت را ماچ کنه منم با خودش ببره صواب داره . یک در دنیا صد در اخرت. خدا خیرش بده.
منم دارم میرم فیس بوک عکسم را مارگارت تاچر کنم.

یک دیدگاه برای ”به خاطر یک دوست.

    • ممنونم از محبتت و ممنونم که اینقدر برات زبان فارسی ارزش داشت که فینگلیش ننوشتی.
      امید وارم سالهای زیادی با هم باشیم.

  1. اینم می گذره اگر چه به سختی.
    .
    عوضش تو سال نو رو خوب شروع کردی و این حالم رو بهتر می کنه. ممنون.

    • شیرین حسود.:))
      خوب اون دوست خیلی راه دسترسی به من برای خودش سخت کرده بود!!ایکبیری!!
      من عاشقتم شیرین اصلا بیا تو بغلم. بوس بوس.

    • شیرین حسود.:))
      خوب اون دوست خیلی راه دسترسی را خودش سخت کرده بود!!ایکبیری!!
      من عاشقتم شیرین اصلا بیا تو بغلم. بوس بوس.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.