بازی وبلاگی: من تحریم میکنم.


مدتها بود در بازی وبلاگی شرکت نکرده بودم. اما از این بازی تحریم یا تقبیح کردن خوشم امد نقشی به این بازی دعوت نشده ولی شما میتوانید نمونه این بازی را در اینجا ببینید و توضیحش را بخوانید و اگر دوست داشتنید شرکت کنید در واقع ؛  نقش ونگار رسما از شما دعوت میکند در این بازی شرکت کنید .  شاید به این بهانه حرفهای نا گفته ای گفته شود و کم وکاست رفتار های خود را درک کنیم.

 

هرچند همش در حال تقبیح کردن هستم .

تحریم این روزها به ضرر مردم ایران وبه نفع مردم چین کشور ما را تحت فشار قرار داده و حال انکه مردم ایران واقعا سزاوار اینهمه فشار وسختی نیستند.تحریم انزوا میاورد.

اگر من قرار بود کسی یا چیزی را تحریم کنم چی بود.

ادم هایی را که اوسه روز قرار بود شیر ونان نخریم واز هولشان  چند تا چند تا شیر خریدند دستم میرسید تحریم میکردم.

اگر دستم میرسید دروغ گو ها را تحریم میکردم.از ریز ودرشت. انهایی که دروغ گویی را در فرهنگ ما زرنگی و تیز بازی معنی کردند به خصوص دوبار تحریم میکنم.

غذا ها را تحریم نمیکنم. اما ادم را در تحریم  هاشرکت میدهم. تمام ادم هایی را که از اعتماد  دیگران سو استفاده میکنند تحریم میکنند.

سنت هایی راکه دران برای زن به بهانه مهریه قیمت تعیین میکنند و زنهایی راان  مهریه را برای خود منبع در امد  و عامل فشار قرار میدهند تحریم میکنم.

 

 

 

 

یک دیدگاه برای ”بازی وبلاگی: من تحریم میکنم.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.