برج میلاد و چادر سیاه.


میگن سیگار ام الفساد یعنی شما سیگار دستت بگیری بی برو برگرد بعد معتاد میشی بعد
اما دختر های با حجاب هم داستان دیگری دارند درسته لزوما ربطی به حجابشون نداره ولی وقتی کسی قرار لباس تبلیغ دینی را بپوشه باید سر مشق باشه.
دیشب برج میلاد بودم کنسرت رضا یزدانی. نوعا خوب لباس می پوشم رنگ بندی را رعایت میکنم. یک مانتو دو روی گشاد داشتم زیتونی یک روش بود و روی دیگه اش طرحی با بازی رنگهای کرم و نارنجی و اخرایی و زیتونی. برای اینکه دو رو استفاده شه حسابی گشاده وبلنده.
از اسانسور  بیرون امدم خواهر های ارشادی از رنگ رو رخ من خوششون نیامد.
صدام کردند و گفتند فاق من پیدا بوده. فاق شلوارم مد نظرشون بود. فک کنم چشم لیزری داشتند. البته که شغلشون هیزی است.
مسلما حرفشون راست نبود.
بعد گفتند بری بالا رئیس هامون اونجا میگیرنتون میبرنتون وزرا.
البته ریئس خودشون بودن ریسی در کار نبود حرفشون راست نبود.
یعنی این دخترکان سیاه پوش که تنها راه رسیدن به تعالی را حجاب میدانند. خدا میداند دسته جمعی روزی چند دروغ مصلحت امیز برای ابقا ایمان دیگران به زبان میاورند. 

 دروغ در واقع همون ام الفساد است. 

دقت کردن به سر و وضع دیگران هم کار خوبی نیست. شهر که مدرسه نیست . 

مردم ازاری و گرفتن حال مردم هم کار درستی نیست.!

نوع پوشش سلیقه ای است . از نظر من رنگ مشکی لباس انها برای مسلمانان مکروه است رنگ مشکی نشانه اعتراض به مشیعت الهی است. برای همون موقع عزا داری به کار میرود.
پوشیدن مشکی یا خریدن لباس مشکی در خانواده ما که تم مذهبی بسیار قوی دارد همیشه یک کار زشت محسوب میشد. در حد گناه باور کنید. یعنی اگر انتخاب مشگی بود یک رنگ مکروه از کفر ابلیس بد تر بود.
البته چادر مشکی در فامیل مامتداول بود. اما تا درخانه. وارد حیاط که میشدند به دلیل های خاص خودشان حالا یا الودگی پایین چادر یا همون بد یمنی که میگفتند چادر را بیرون خانه میگذاشتند و اگر خیلی محجبه میخواستند باشند که مخصوص عروس های خانواده بود چادر های رنگی و زیبا سر میکردند.
این داستان را نوشتم برای اینکه دیشب به همه چادر مشکی توصیه میشد.
این داستان که اسلام داره  این مدل سلیقه ای رشد میکنه و هر روز حواشی بیشتری پیدا میکنه زنگ خطر برای دوست داران اسلام و مذهب شیعه باید باشد.

یک دیدگاه برای ”برج میلاد و چادر سیاه.

  1. این حضرات انواع و اقسام بیماری های روانی از سادیسم و مازو خیست و ووو رنج میبرند و عقده ای شده اند

  2. البته بدحجابی بیداد میکنه . این میتونه از لحاظ روانی به جامعه ضرر برسونه اینو من نمیگم روانشناسان گفته اند . من توی نت عکس اون خانم بازیگر رو که نیروی انتظامی در برج میلاد بازداشتش کرده بود دیدم وضعش جای تاسف داشت . من معتقدم شما مثل اون نیستید …

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.