جنگل سحر امیز نت.


صب! به معنی صب من !!! البته صب هیچ وقت مه جبین را روشن نمیکنم منتظر یک میل بودم. مه جبین را روشن کردم میلم را باز کردم نرسیده بود. همینجوری نم نم وی پی ان را زدم و صفحه فیس بوک نقشی را باز کردم یک میل داشتم. از یک داف مکش مرگ ما!  برای عکس فیس بوک ارایش عروس داشت.  عکس عروسیش نبود ها. عکس معمولی.
که شما را به جا نمیارم. . دیدم تو میل قبلیش تشکر کرده از اضافه شدنش. احتمالا یک چند ماهی هم توی لیست بوده. ,و اد نشده بوده!!
انگار شماره تلفنش را عوضی گرفته باشم. شما را به جا نمیارم.
دیدم حوصله ندارم من که بد صب هستم. نوشتم من شما را به جا نمیارم برای همین ان فالوتون میکنم.
وقتی کسی را نمیشناسی. یعنی حتی یک بار هم قیافه اش را ندیده بودم.  یعنی هیچ وج مشترکی نبوده.!
برای چی تو لیستم باشه.
جواب داده بود خوب کردین من مدتها بود میخواستم این کا ر را بکنم وقت نمیکردم.!! الان فهمیدم کدوم خود خواهی هستین.
چه عجیب. !!
البته نقشی که بی جواب نمگذاره. نوشتم که عجب کینه ای!!  یک چنین ادم بی ادب و کینه ای حتی به درد دوستی فیس بوقی هم نمیخورده. البته نباید کسی توقع داشته باشه وقتی توهین میکنه توهین نشه بهش.
جنگل شده جنگل. من هم یک جنگلی. ولی واقعا تا کسی توهین نکنه کاری بهش ندارم .
کاش کمی به جای  وقت گذاشتن رسیدگی به ارایش صورت هایمان برای تور کردن این بندگان مذکر خداوند .به  ( والا اینقدر واژه های  اخلاق و معنویات  پیش پا افتاده و زیر سوال رفته شده که ادم نمیتوانه  بکار ببردشون) وقت بگذارند ودید مناسب واداب اجتماعی را بیاموزیم. سلوک با دیگران را.
امواج منفی خیابان توی نت هم کشیده شده.

یک دیدگاه برای ”جنگل سحر امیز نت.

  1. سلام عزیزم
    توی فیس بوق خیلی گشتم دنبالت پیداات نکردم
    اس ام اس هم دادم جوابی نیومد
    خوبی ؟
    خیلی دلم برات تنگ شده
    توی فیس بوق با این اسم هستم
    acieah dadkhah
    سخت مشتاق دیدارت
    میبوسمت .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.