باید ها ونباید ها


یک باید ونباید هایی توی ذهن من هنوز جابه جا نشده ویک خط قرمر هایی هنوز بعد بیست وخورده ای سال جا خوش کرده که هم جای تعجب دارد و هم الان دیگه خنده دار است.
من هم این مقاله را خوندم همان سه روز پیش تو بی بی سی.
همون موقع از صفحه فیس بوک یکی از نزدیکان امام هم در باره روزهای اخر واتفاقات افتاده خواندم در واقع همان کنجکاوم کرد برای خواندن مقاله بی بی سی.
اما فقط در موردش خیلی خصوصی شاید با صدای اهسته حتی با دوستی صحبت کردم و حس خود را توضیح دادم.
نسوان در باره این مقاله مطلب نوشته. از دید یک پزشک به مسئله نگاه کرده.
دید من اما متفاوت است . شاید من به دنبال انتقامی هستم . که همه ما باید به دنیا پس بدهیم. وبعضی ها بیشتر.
من فکر کردم برای مصلحت خودشان پیر مرد را زجر کش کردند.
یا پیرمرد تقاص این همه که به نامش انجام شد را به این ترتیب پس داد.
این که علم پزشکی اخر کار ادم را با زنده نگاه داشتن زجر کش میکنه حقیقته. علم پزشکی برای اینکه توانایی خودش را ثابت کنه انسانها را مجبور میکنه تا ناتوانی ها . رنج هایی را تحمل کنند برای دوساعت زنده ماندن بیشتر. واینجاست که بحث اتا نازی را درک میکنم.

یک دیدگاه برای ”باید ها ونباید ها

  1. بانو بحثی هست که تا خود در موقعیتش قرار نگیرم نمی توانم درستی یا نادرست بودن آن را قضاوت کنم. شاید درست باشد شایدم نه

  2. منم مقاله بی بی سی رو خوندم…حسم وقتی داشتم میخوندم یه نوع تقدس کاذب بودکه برای ما ساخته بودن….بد کردخیلی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.