تعطیلات پیش رو


خوب رسیدیم به تعطیلات بهاری . و هجوم اس ام اس های چهارده و گانزده خردادی و رونق شرکت مخابرات و و سهمامداران عمده ان.
از انجا که کلا ما رسم نداریم تعطیلات جایی بریم تصمیم دارم از این فرصت استفاده کنم. و یک تابلو شروع کنم و تو همین چند روزه هم تمامش کنم.
اینجور که بوش داره میاد نت هم داره میره روبه لاکپشتی شدن . دیش ها را هم که جمع کرده اند. اینجور وقتهاست که از تجردم حس خوبی بهم دست میده. اخر این تعطیلات معمولا فریاد های زن و شوهر های همسایه که مفرح بودن روزهایشان لذت برده اند از دور نزدیک شنیده میشود . وشنبه بعد تعطیلات اینگونه ای هم متاسفانه راه رو دادسرا ها شلوغ است.
البته اینجوری نیست که من هم مطلقا برنامه نداشته باشم. یک قرار هایی دارم. و اینقدر بازدی های عقب افتاده که حد وحساب ندارد.
جون مادر ها تون با نت کاری نداشته بشید.

یک دیدگاه برای ”تعطیلات پیش رو

  1. یه روز دیش هات رو میبرن یه روز همسایه هاتون با هم دعوا دارن فردا پس فردا هم که قراره فیلتر بشی ! ای داد از این گرفتاری های زمانه !

    • ده تا که دیش ندارم یک دیش بوده . همسایه های شما با هم دعواشون نمی شه. اصلا هم فیلتر نمیشم. امید وارم به تو فاطمه تعطیلات خوش بگذره…

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.