گلایه ها


حرف نزنین کسی فکر نمیکنه لالین.
لال باشه ادم بهتره تا حرف نامربوط بزنه.
گاهی ادم ها هزار سال شون هم که بشه نمی خوان یاد بگیرن لازم نیست سر خود به کسی کمک کنند.
اگر کسی کمک بخواد خبرشون میکنه.
امروز استخر بودیم برای اب درمانی ته تغاری . از بیست روز بعد از عملش دکتر گفته هفته ای سه روز استخر بره. اول فقط راه میرفت. حالا کم کم تشویقش میکنم شنا کنه. چون ورزش دیگه ای نمیکنه و براش خوب نیست. استخر قهرمانیه یعنی صد متر در پنجاه متر. اولش یک نصف عرض میتوانست بره. امروز دودفعه عرض استخر را رفته بود. وکم کم داشت راه میافتاد. من خوشحال شدم. دیدم رفت تو قسمت کم عمق بعد امد وچبیسد به دیواره استخر. ویک خانمه هم داره باهاش مصاحبه میکنه.
من که رسیدم خانم داشت میگفت . برای کمرت خوب نیست. ال میشه وبل میشه. من گفتم شنا بلده چیزی نمیشه. نه مامان چیزی نمیشه . شنا کن. خانمه گفت گفتم عمل کرده براش خوب نیست که بره وسط اب اگر یک دفعه کمرش بگیره اگر فلان بشه اگر بهمان بشه. برای خودش گفتم.
دیدم همین طور موج منفی ددن را داره ادامه میده.
گفتم اشکالی نداره . چیزی نمیشه. پرسید شما مادرش هستین گفتم بلی . گفت منظوری نداشتم. من مربی تربیت بدنی وشنا بودم.
جل الخالق کدام مربی شنایی یک عرض استخر را نمیتونه یک نفس شنا کنه. من که هیچ وقت مربی نبودم ده تا عرض را حد اقل یک نفس میرم.
بعد ته تغاری گفت پای یک خانم دیگه خورده به کمرش و امده این طرف این خانمه بهش گفته شنات ضعیفه برو کم عمق.
نمی دونم اظهار نظر کارشناسی نمیکرد چی میشد. بعضی ها فقط میخوان حرف بزنن.
تا اخر ساعتی که توی استخر بودیم کنار پله استخر ایستاده بود. اینقدر باهاش صحبت کردم که نهایتا راضی شد باز شنا کنه. وتو لب بود تا بر گشتیم .
خلاصه حسابی به هم ریختم.
دخترک از چهار سالگی شنا یاد گرفته و قبلا خیلی خوب شنا میکرد. وهمین هم به اندازه کافی ازارش میده.

یک دیدگاه برای ”گلایه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.