جامعه هنری


مردم هنرمند مردمان ی هستند که خواه وناخواه بار روشنفکری یک جامعه را به دوش میکشند.
مبحث هنر وقتی از فاز فرهنگی خارج میشه و وارد مباحث اقتصادی میشه کاملا تغییر جهت میدهد.
وقتی پای پول به میان میاد مثل بازار مال فروشها قانون جنگل حکم فرما میشه نتازع بقا. نباش تا من درخشش بیشتری داشته باشم.
بار ها متاسفانه شاهد این ماجرا بوده ام. البته با روح هنری من سازگاری ندارد. سعی میکنم به سختی ببخشم اما فراموش نکنم.
فکر میکنم وقتی قشر روشن فکر این رفتار را دارند وای به حال عوام الناس و مردم بی ادعا.

یک دیدگاه برای ”جامعه هنری

  1. سلام بانو
    خوب هستین؟ حدود دو سالی هست که نوشته هاتون رو میخونم. دید بسیار آگاهانه ای به اطراف و مسائل روزمره و به ویژه مسائل سیاسی دارید و بسیار خوب اونها رو حلاجی می کنید. بسیار نکته سنج هستید و به سهم خودم تشکر میکنم از اینکه ما رو هم در درونیات خودتون سهیم میکنید.
    گاهی اوقات نوشته هاتون روکه می خونم اشتباه املائی یا بهتره که بگم اشتباه تایپی دارید. خیلی حیفه که جذابیت نوشته هاتون این طوری کم رنگ بشه. چون نوشته هاتون رو دنبال می کنم طبیعتا برام مهم هست که کارتون بی عیب و نقص باشه.
    همیشه شاد باشید

    • مرسی سارا جون عاشقتم اینجوری لوس میشم ننویس.!!
      و تعجب نمی کنی که دیگران هم مثل تو اینها را می بینند وچیزی نمی نویسند. !!غلط املایی نوعا ندارم. اشتباه تایپی دارم گاهی زیاد. دلیلش هم اینه که من شروع میکنم به نوشتن و بدون ادیت و پس و پیش کردن جملات معمولا مطلب را پست میکنم. یعنی وقتی صفحه را باز میکنم انلاین بدون فکر قبلی مینویسم.اصلا نوشته هام را نمی خونم. گاهی پست هام را بعدا هم مثلا یه هفته بعد هم نمی خوانم.و البته کار خوبی نیست تو بیداری خوابها از این داستانها زیاد داشتیم. فک کنم خواننده هادیدند پر رو تر از ین حرفهام دیگه پی گیر نشدند. سعی میکنم بهتر باشم. متشکرم از نکته سنجیت.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.