من فقط عاشق اینم. عمری از خدا نگیرم.


هرماری میکنم نمیتوانم بفهمم حتی درک هم نکنم . همین طوطی واری بفهمم.
که هدف اینها از این همه محدود کردن نت و ادم ها چیه. این فقط نسل جوان و معتاد های نتی مثل من را عاصی تر میکنه. و مردم عاصی با خواست اینها که مردم را گوسفند صفت میخواهند مغایرت داره.!
راستش از فرو پاشی شوروی و بیرون کشیدن حدام از سوراخ خلا به اندازه کافی کیف نکردم. حتی باز شدن در های چین و یا مرگ رهبر کره شمالی هم دلم را خنک نکرده. عاقبت این همه محدودیت برای حفظ قدرت قدم برداشتن در راه ترکستان است. حالا هی به این اعرابی ها بگو این ره که تو میروی به ترکستان کعبه امالی سر راهت نیست.
من فقط عاشق اینم که عاقبت این همه حماقت را زودتر ببینم.
****
دعا کنید فردا برم سلمونی مردی شدم برا خودم سیبیلی دارم. بیا وبرویی. هنوز جرات نکردم ته تغاری را به کسی بسپرم یا تنهاش بگذارم. میترسم بی احتیاطی کنند و یک عمر پشیمون بشیم. تا این مهره های کمر جوش بخوره. بقیه موهام هم سفید شده.
****
خوب وی پی ان که کار نمی کنه ما به صفحه پیوند ها رجوع کردیم وکلی از فروشگاه های اینتر نتی بهرمند شدیم. !! و فهمیدیم دنیا دست کسانی است که قرصهای لاغری و وسایل زناشویی میفروشند. امروز تو اسپم میلم دنبال یک میل میگشتم. چشمتان روز بد نبینه کلی اطلاعاتم زیاد شد از انواع ژل های تنگ کننده و ویبراتور و وکیوم های بزرگ کننده!!
هیععععععععععع کجایی ننه! همش نشستی پای پوکر وخبر نداری دنیا دست کیه!!
کلی هم از عکسهای پرنو در جمهوری اسلامی مستفیض شدم. بلی.

