در استانه فرو پاشی دنیا در سال دوهزار و دوازده.


به میمنت و مبارکی هیچ سایتی باز نمیشود. واگر با این وضع بخواهم نوشتن را ادامه دهم ناچار باید دوباره از اول شروع کنم برم بلاگفا یا پرشین بلاگ . با وجود اینتر نت ملی. که مثل اینکه مال من زودتر از وقت هم ملی شده.
با توجه به سرعت اینتر نت و بعید بتوانم بک اپ این وبلاگ را داشته باشم . شد سیصد و هفتاد پست.
مگر به کمک دوستان. چون با این وصف از گوگل ریدر هم که نمیشه لابد استفاده کرد. راستی تکلیف ایمیل ها چی میشود؟ و شرکت های بازرگانی . اژانس های مسافرتی. مراکز تحقیقاتی.
زیاد هم جای نگرانی نداره . چون دنیا قراره منهدم شه. !!! و امسال دنیاسال اخر شه و مهدی عج که اینقدر این جمعه واون جمعه کرد ونیامد.
*****
دخترک روز به روز بهتر میشه. وکلی به مراقبت نیاز داره. این وسط مانده نذر من راه انداختن کلاس نقاشی عمومی که معلوم نیست کی محقق بشه.
کلافهای زندگی رنگ وارنگ به بافته های من وصل و نیمه کاره رها شده اند ….
فکر کنم زندگی من یک بافتنی نیمه کاره است که هیچ وقت معلوم نمیشود چی قرار بوده بشه. پلیور ؟ شال گردن ؟ دستکش ویاچی. فقط معلوم است که رنگا رنگ بوده.

