کلاس نقاشی برای خانم ها


از اول دی هنر جو نقاشی قبول میکنم. یک شنبه و پنجشنبه ده تا دوازده ونیم.
دو نفر دیگه جا دارم. کلاس شمال تهران بر گزار میشه. ترجیح میدم که مبتدی باشند. اگر قبلا کار کرده باشند تست طراحی میگیرم برام طراحی مهمه.
مبانی رنگ و مبانی فرم طراحی سریع از برنامه کلاس هاست.
به ایمیل
naghsii@ gmail.com
شماره تلفن میل کنید . از 28 اذر ماه برای ثبت نام تماس میگریم.
****
نزدیک سه ساله شاگرد جدید نداشتم. این کلاسها را به شکرانه نعمت سلامتی دخترک که حدود ده روز دیگه وقت جراحی اش است برگزار میکنم. وگرنه قصد تدریس دوباره نداشتم. و تضمین می کنم که یک ساله نقاش بشین. روی خلاقیت و اصول نقاشی تاکید دارم.
سن برای شروع مهم نیست اما ترجیحا بزرگسال میگیرم نقاشی به کودکان را دوره اش را ندیدم.

روی تدریس به سالمندان تسلط خوبی دارم.

 

 

یک دیدگاه برای ”کلاس نقاشی برای خانم ها

  1. کاش خواهرم تهران بود. عشق نقاشیه. اما هیچ وقت نرفته کلاس. کاش می تونست بیاد پیش شما. شرایطش رو داره. به قول روباره شازده کوچولو: «همیشه یه پای بساط لنگ است»

  2. سلام
    من به نقاشی علاقه دارم اما هیچی بلد نیستم یعنی صفر صفر.فقط یادمه مدرسه که میرفتم میگفتن نقاشی ات خوبه!شهریه بالا هم نمیتونم پرداخت کنم.کاش بیشتر اطلاعات می دادین.نقاشی برای قشر مرفه جامعه است اما اگر شرایط جور بشه خیلی دوست دارم.در ضمن مدت زیادی نیست اینجا رو میخونم اما از نوشته های شما پیداست در کار ساخت زیور الات طلا هستید و برای من خیلی جالب شده.چطورمیتونم در این مورد بیشتر اطلاعات کسب کنم؟ برای این کار رشته دانشگاهی هست یا در کارگاههای خصوصی یاد میدن؟

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.