مشکل بویایی .


بوی فاضلاب ازدیشب توی خانه پیچیده در حد بنز.
همان شبونه تو سینک وایتکس ریختم. درش را بستم. بعد عود روشن کردم شد بوی فاضلاب به علاوه بوی وایتکس به علاوه بوی عود. صبح از بوی فاضلاب بیدار شدم. باز دستشویی و حمام را اساسی شستم در چاه ها را گذاشتم پنجره ها را باز کردم.
قابل تحمل بود. از شما چه پنهان هنوز رادیاتور ها را باز نکردم. فقط مال حمام بازه. سرد شد مجبور به بستن پنجره شدم.
فایده نداشت. بخور بابونه گذاشتم بوی فاضلاب را تشدید کرد. عود روشن کردم نشد اسپند دود کردم نشد. شمع عطری روشن کردم نشد.سرم هم درد گرفت.
وقتی سطح اب بالا میاد گاز فاظلاب هم بالاتر میاد. طبقه اول هم نیستم. ازیک طرف طبقه دوم محسوب میشم از .سمت دیگه طبقه چهارم.
کم کم دارم به این باور میرسم تو زندگی قبلیم سگ بودم اینهمه به بو حساس.
فایده نداره رادیاتور ها را باز میکنم و پنجره را هم باز میکنم . دارم خفه میشم.

 

 

یک دیدگاه برای ”مشکل بویایی .

  1. سلام.
    بله اين بو بسيار آزاردهنده می‌شه. اينطور که پيداست خودتون دستی در صنعت داريد و شايد موارد زير رو خودتون چک کرده باشيد ولی محض ياآوری عرض شود همونطور که می‌دونيد اينطور مواقع معمولاًً راه رسوخ بو از حفره‌هاییه که زير سينک ظرفشویی (يا دستشویی، لباسشویی يا غيره) قرار دارن و لوله‌ يا خرطوم زير سينک به اون وصل می‌شه. ما هم چند وقت پيش مشکل مشابهی رو با سينک آشپزخونه داشتيم و هر چی دستمون می‌اومد از وايتکس گرفته تا ريکا می‌ريختيم ولی درست نمی‌شد يا موقتی بود. تا اينکه لوله زير سينک رو که اين روزها به شکل خرطوم پلاستيکی ساخته می‌شه به ترتيب زير عوض کرديم و از اون زمان تا حالا هيچ بویی متساعد نمی‌شه. شما هم می‌تونيد امتحان کنيد.
    خرطوم جديد زير سينک رو که به حفره روی ديوار می‌ره و آب رو به فاضلاب منتقل می‌کنه طوری بستيم که کمترين خميدگی رو داشته باشه و رسوب کمتری توی لوله جمع بشه.
    خرطوم رو بيشتر از پيش يعنی حدود دو وجب تا عمق حفره تو برديم.
    و مهم‌تر از همه اينکه: اطراف حفره رو که کمی باز می‌مونه به‌طور کامل پوشونديم. البته با چيزی که بعدها باز نشه و راه رو بد نياره.
    با پوزش از طولانی شدن کامنت

    • متشکرم. دقیقا مشکل همینه. داستان هم اینه که لوله فاضلاب بالاتر از حد معموله. در پوش های چاه را گذاشتم. باید لوله را پایین بیارن. به قول شما خم و راستش کم شه.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.