این ادم هایی که رفتار هاشون را نکوهش میکنیم. گاهی خودمون مثل انها میشیم. ! منتهی از بیرون هیچ وقت خودمون را نمی بینیم. و توجیه خودمون را داریم.
*****
دلم میخواد یک روز از خواب بیدارشم ببینم این کابوس تمام شده. دیشب خواب دیدم ته تغاری بعد از عمل امده میگه ببین مامان خوب شدم تمام شده دیگه.
****
استاتوس فیس بوکم را تکرار میکنم.
دوستای فیس بوکی به یک لایک بندن. لایک را نزنی یادشون میره هستی یا نه. دوهفته است از این دوستای فیس بوکی لایک ندیدم البته ارتوروز انگشتشون عود میکرده. دوست خوبه با معرفت وبا مرام باشه. این را برای همه ششصد وخورده ای میگم که چند روز بیحوصله بودم من را یادشون رفته. با مرامها و با معرفت ها .
حالا از شون دو سه تا کم کن.

یک دیدگاه برای ”

  1. به دل نگيربانو اين يكي از خصيصه هاي اين دنياست

    يا وفا خود نبود در عالم
    يا مگر كس در اين زمانه نكرد

    بيت دومش زياد ربطي به پست نداشت ننوشتم

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.